sreda, 25. november 2009

Ergonomija delovnega mesta

Ste se že kdaj vprašali, ali je vaše delovno mesto ergonomično? Ali če se vaše sedenje in pisarniški stoli optimalno ujemajo z mizo in računalnikom ? Kakšni pisarniški stoli so v vaši pisarni in na kakšnem pisarniškem stolu sami sedite ? V kakšnem položaju se nahajate ob delu, glede na položaj , v katerem je pisalna miza in računalnika ? Vas bolijo hrbet, ramena, oči ? Raziskave počutja na delovnem mestu so ugotovile, da se skoraj polovica vseh pisarniških delavcev pritožuje zaradi bolečin v hrbtu, pogosto pa so omenjene tudi bolečine v ramenih in vratu. Problem je v ergonomiji delovnega mesta, torej kako se pisarniško pohištvo in pisarniški stoli optimalno prilagajajo potrebam posameznika. Izraz Ergonomija izhaja iz grških besed Ergon–delo in nomos–skupaj. Ergonomija je opredeljena kot teorija, načela in metodologije, ki se uporabljajo za načrtovanje delovnih mest, z namenom optimizacije delovanja celotnega sistema in dobrega počutja ljudi na delovnem mestu. Tudi delodajalci spoznavajo, da pomeni vlaganje v ergonomsko pisarniško pohištvo in predvsem ergonomski pisarniški stoli skrb za zdravje in dobro počutje zaposlenih, ter ne nazadnje tudi izogib stroškom, nastalih zaradi bolniških izostankov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar